A webáruház használatával jóváhagyod a a cookie-k használatát a cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Bezár
Termékek Menü
0
Itt jársz: > >

ÁSZF

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Az Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák a Holidayshop Bt. (székhely: 1068 Budapest, Király u. 80, adószám: 25761881-2-43), mint szolgáltató (továbbiakban “Szolgáltató”) által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vedd igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetértesz, és kötelező érvényűnek tekinted magadra nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal. Jelen ÁSZF az oldal alján található "nyomtató" ikon segítségével egyszerűen kinyomtatható.

A szolgáltató adatai:

A szolgáltató neve: Holidayshop Bt.
A szolgáltató székhelye: 1182 Budapest, Háromszéki u. 22. 
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info@holidayshop.hu
A szolgáltató cégjegyzékszáma: 01-06-791168
A szolgáltató adószáma: 25761881-2-43
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
A szolgáltató telefonszáma: 06 70 624 2914
Adatvédelmi nyilvántartási száma: NAIH-106139/2016
A szerződés nyelve: magyar
A tárhely-szolgáltató neve: ShopRenter.hu Kft.
A tárhely-szolgáltató címe: 4028 Debrecen, Kassai út 129. III/304.
A tárhely-szolgáltató e-mail címe: info@shoprenter.hu
A tárhely-szolgáltató weboldala: www.shoprenter.hu

1. Alapvető rendelkezések: 

1.1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
1.2. Jelen szerződés 2016. október 1.-től határozatlan időtartamra lép hatályba, és a hatályba lépés napján, valamint az azt követően létre jött adásvételi ügyletekre alkalmazható. A Szolgáltatót megilleti az ÁSZF egyoldalú módosításának joga. Erről köteles, az új ÁSZF hatályba lépését 8 nappal megelőzően partnereit és vásárlóit értesíteni.
1.3. A www.holidayshop.hu  weboldalon található tartalom a Szerzői jogról szóló 2011. évi CXII. törvény alapján a webáruház tulajdonosának szerzői jogi oltalom alá eső alkotásai, amelyekkel kapcsolatos felhasználási jogokkal kizárólag a Holidayshop Bt. rendelkezik. A tartalom bármilyen hasznosítására (pl. másolás, más weboldalon vagy webáruházban, szórólapon, stb. történő megjelenítés, akár átfogalmazva is) – a Holidayshop Bt.-vel történt, ettől eltérő, előzetes, írásban történt megállapodást kivéve – 100.000 Ft+ÁFA / nap felhasználási díj ellenében van lehetőség. A felhasználás tényét és formáját a Holidayshop Bt.-től írásban kell kérelmezni, melyet ugyanakkor a Szolgáltatónak nem kötelezettsége engedélyezni. A Holidayshop Bt. a felhasználási díjról számlát állít ki a felhasználó részére, és a fizetési kötelezettség fennáll abban az esetben is, ha a felhasználás kérelmezése és/vagy engedélyezése nem történt meg. A Holidayshop Bt. a szellemi alkotásainak szerzői jogi védelmét szükség esetén jogi úton érvényesíti.

2. Adatkezelési szabályok

A vásárló által megadott adatokat a Holidayshop Bt. kizárólag a megrendelés teljesítése, a rendelési feltételek későbbi bizonyítása, illetve hírlevél küldése céljából tárolja. Ezeket az adatokat harmadik fél részére nem adjuk át, kivéve, ha az a szerződés teljesítése érdekében alvállalkozónkként működik közre (SPRINTER Csomag és Logisztika 1097 Budapest, Táblás utca 39., Magyar Posta, GLS Hungary Kft. 2351 Alsónémedi, Webshop Partner Kft. 2133 Sződliget, Petőfi u. 9.) aki a Holidayshop Bt.-től kapott adatokat semmilyen formában nem jogosult felhasználni, tárolni, illetve harmadik fél részére továbbadni. Az adatok kezelésekor a Személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII törvénynek megfelelően járunk el. Ha a vásárló adatait módosítani szeretné, akkor azt a rendszerbe történő belépést követően bármikor megteheti. Ha a megadott adatokat, hírlevél feliratkozást, regisztrációt törölni szeretné a vásárló, ezt webáruházunk felé írásban tett nyilatkozattal bármikor megteheti, az adatok törlésére haladéktalanul, de maximum a kérés beérkezésétől számított 5 munkanapon belül sor kerül. Hírlevelünkről való leiratkozásra minden egyes hírlevél végén is lehetőséget adunk.
Jogorvoslatért a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz fordulhatnak vásárlóink (1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c).
Aki a webáruházunkba regisztrálja magát, az adatvédelmi nyilatkozatunkat elfogadottnak tekinti, azzal egyetért.

A www.arukereso.hu (Naspers OCS Hungary Kft. 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72., Adószám: 24868291-2-42, Cégjegyzékszám: 01-09-186759) Megbízható bolt programjának működése érdekében az itt történő vásárlások után a vásárló e-mailcíme, illetve az általa megvásárolt termék megnevezése az arukereso.hu részére továbbításra kerül. Az adattovábbítás célja: vásárlói visszajelzés igénylése és megjelenítése. Az így továbbított személyes adatokat a Naspers OCS Hungary Kft. a www.arukereso.hu Adatvédelmi és adatkezelési szabályzatának megfelelően kezeli.

3. Megvásárolható termékek köre 

Webáruházunkban utazáshoz szükséges termékek vásárolhatók meg, többek között bőröndök, táskák, tárcák, utazási kiegészítők, útikönyvek, térképek. A megjelenített termékek csak webáruházunkon keresztül vásárolhatók meg, bolti kiskereskedelmi értékesítést nem végzünk, ugyanakkor lehetőség van a webáruházban megrendelt termékek személyes átvételére.
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyek a webáruházban a termékek mellett találhatók. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t és a csomagolási költséget tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség és a szállítás egyéb feltételei a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint weboldalunkon külön menüpontban megtalálható. A honlapon előforduló apróbb pontatlanságokért, rendszerhibákért felelősséget nem tudunk vállalni, de ennek megelőzése érdekében weboldalunkat folyamatosan ellenőrizzük. Igyekszünk a lehető legpontosabban dolgozni, azonban emberi hibák előfordulhatnak. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vásárlót az új adatokról, aki ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

3.1. A webshopban a Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. 
3.2. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, a Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja a Felhasználókat az akció időtartamáról. 

4. A rendelés menete 

Oldalunkon lehetőség van választani, illetve rendelni az áruházunk termékei közül. A kiválasztott termékre kattintva megtekinthető annak bővebb ismertetője, illetve további képek, és vásárlói vélemények is. Ha megtetszik egy termék, akkor a „Kosár” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba lehet tenni. Az oldal tetején, középen, a Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálható a vásárlás során kosárba helyezett termékek, valamint a számla végösszege és a szállítási költség. Itt leellenőrizhető a rendelés helyessége, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyek igény szerint módosíthatók, javíthatók is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét. Minimum rendelési érték webáruházunkban: 2000 Ft

4.1. A rendelés elküldése

Ha megfelelő a kosárban elhelyezett termékek mennyisége, a vásárló leellenőrizte a végösszeget, és úgy dönt, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor a "Pénztár" gombra kell kattintani. Ezután lehetőség van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül szeretne vásárolni. Ha az ügyfél korábban már vásárolt áruházunkban, úgy a korábbi regisztráció során megadott e-mail címet és jelszót kell beírni. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni (ami később kedvezmények igénybevételéhez jól jöhet), akkor meg kell adni a vásárláshoz szükséges adataidat, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkezni. Regisztráció nélküli vásárlás esetén elég a számlázási és szállítási címet megadni. A következő lépésben ki kell választani a szállítási módot (személyes átvétel, házhozszállítás vagy csomagponti átvétel), valamint fizetési módot (utánvét, banki átutalás, banki befizetés, készpénzes fizetés). Ha a vásárló egyetért a megrendelés tartalmával, akkor az elküldéséhez a „Megrendelés” gombra kell kattintani.

4.2. Adatbeviteli hibák javításának lehetősége

Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetőség.

4.3. A rendelések feldolgozása

A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.

4.5. Visszaigazolás

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a vásárló a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Az első visszaigazoló e-mail nem minősül a Szolgáltató részéről az Ügyfél által tett ajánlat elfogadásának, és e visszaigazolással érvényes szerződés nem jön létre a Szolgáltató és Ügyfél között. A Szolgáltató az Ügyfél megrendelését (ajánlatát) külön elfogadó e-mail útján fogadja el, melyben az Ügyfelet tájékoztatja egyebek mellett a szerződés létrejöttéről, illetve a várható szállítás idejéről. Érvényes szerződés a felek között ekkor jön létre. Ha a megrendelt termék nem elérhető, tájékoztatjuk az Ügyfelet, hogy mikorra várható, illetve helyettesítő terméket ajánlunk fel. 

5. Fizetési lehetőségek, szállítási módok 

Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, online bankkártyás, készpénzes és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének. Amennyiben fizetési módként a banki átutalást választja, kérjük, az utalást csak akkor indítsa el, ha visszaigazoltuk, hogy az összes megrendelt termék szállítható. (Ez a visszaigazolás nem azonos a megrendeléskor automatikusan generált, a rendelés rögzítését visszaigazoló levéllel.)

A küldemények kézbesítése házhozszállítással vagy GLS csomagponti kézbesítéssel keresztül kérhető. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetőség van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.

A rendelések ingyenes személyes átvételére is lehetőség van a Travelorigo Utazási Irodában: Budapest, VI. kerület, Teréz krt. 22. Csak az előzetesen megrendelt termékeket tudjuk itt átadni, "Átvehető" státuszú emailünket követően. Raktárkészletet nem tartunk, üzletet nem üzemeltetünk az átvételi ponton.

Szállítási idő: a termékek elérhetőségétől függően 1-4 munkanap, az ettől eltérő szállítási időt megrendelést követően a lehető leghamarabb jelezzük a vásárlónak.

GLS házhozszállítás futárszolgálattal: 

0-2 kg-ig 990 Ft
2-3 kg-ig 1090 Ft
3-5 kg-ig 1190 Ft
5-10 kg-ig 1390 Ft
10-15 kg-ig 1590 Ft
15-20 kg-ig 1690 Ft
20-30 kg-ig: 2090 Ft
30-40 kg-ig: 2790 Ft

Utánvét költsége +300 Ft.

GLS csomagponti kézbesítéssel:

2.000-5.990 Ft között 790 Ft
6.000-11.999 Ft között 590 Ft
12.000-19.000 Ft között 490 Ft
20.000 Ft felett ingyenese

(utánvét költsége + 300 Ft)
20.000 Ft-ot elérő megrendeléseket ingyen szállítjuk.

5.1. A szolgáltató webáruház köteles az igénybe vevő megrendelésének megérkezését az igénybe vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve az igénybe vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. A fenti szabályoktól eltérhetnek a felek, ha ebben megállapodtak. 

Ha Szolgáltató és Felhasználó a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, a Szolgáltató Felhasználó felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre. 

5.2 A szállítástól elállás

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

5.3. Megrendelés módosítása, törlése

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek. Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé. Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek. Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására. A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor (info@holidayshop.hu).

5.4. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni
 
6. Elállás joga 
A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletben foglaltak alapján a Fogyasztó 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől. Az elállási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni elektronikus levélben az alábbi elérhetőségeken, a fent megjelölt határidő lejárta előtt: 
E-mailben: info@holidayshop.hu 
Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az általa teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag őt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy a Fogyasztó nem igazolta kétséget kizáróan, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
A Fogyasztó köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A termék visszaküldésének közvetlen költségét a Fogyasztó viseli, utánvétellel visszaküldött csomagokat cégünk nem vesz át.
Visszaküldési cím: Webshop Partner Kft. 2133 Sződliget, Petőfi u. 9.
Kizárólag használatba nem vett, sérülésmentes, eredeti címkékkel ellátott termékre vállalunk teljes pénzvisszafizetést, ellenkező esetben értékcsökkenést számolunk fel.

A Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. Cégünk azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan állapotban, akkor a Fogyasztó kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.

Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk. Tartalomhiány miatti reklamációt a csomag átvételét követő 24 órán belül, sérülten érkezett csomag miatt 3 munkanapon belül (jegyzőkönyvvel igazolva), fogadunk el (e-mailben vagy telefonon bejelentve).

A fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát a 45/2014. (II. 26.) kormányrendeletben foglalt esetekben (pl. olyan termék értékesítése esetében, amely az Ügyfél személyéhez kötött, illetve amelyet az Ügyfél utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza, valamint hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást az Ügyfél felbontotta).

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletben meghatározott elállási jog csak a fogyasztókat illeti meg, cégeket nem. A Ptk. 8:1. § 3. pontja szerint  fogyasztó nem más, mint a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy. Azaz jogi személyeket, cégeket nem illet meg az elállási jog, így ha a számla nem természetes személy, hanem cég részére lett kiállítva, nem élhet a megrendelő az elállási joggal.

A fogyasztónak van lehetősége a szolgáltatás teljesítése előtt felmondási jogával élni, azaz ha nem kívánja átvenni a terméket (kiszállítás útján vagy személyes átvétellel), írásban tett nyilatkozattal elállhat az átvételtől költségmentesen. A termék nyilatkozat nélküli nem átvétele nem jelenti a felmondási jog gyakorlását, ehhez írásban vagy telefonon tett nyilatkozat szükséges, ellenkező esetben a fizetési kötelezettség továbbra is fennáll. 

7. Garancia, szavatosság 

7.1. Termékeinkre 30 napos pénzvisszafizetési garanciát vállalunk!

Ez azt jelenti, hogy ha a vásárló meggondolta magát, és mégsem szeretné használatba venni a terméket, vagy más, mint amit elképzelt, 30 napon belül visszaküldheti vagy visszahozhatja, és mi visszafizetjük a termék árát.
A termék visszaküldésének költségei azonban a vásárlót terhelik, és csak nem használt állapotú, sérülésmentes, bontatlan csomagolású terméket veszünk vissza, eredeti számlával együtt. Utánvétellel küldött csomagokat nem tudunk átvenni. Kérjük a vásárlókat, mielőtt visszaküldik vagy visszahozzák a terméket, értesítsenek bennünket telefonon vagy e-mailben.
A pénzvisszafizetési garancia nem érvényesíthető vásárlási utalványokra, valamint felbontott csomagolású DVD-kre. Akciós csomagok (pl. 3-at fizetsz, egyet ingyen vihetsz, vagy csomagon kívül nem kapható termék) esetén csak a teljes csomagra tudjuk érvényesíteni a 30 napos pénzvisszafizetési garanciát.

7.2. Kellékszavatosság

A Vásárló a Holidayshop Bt. – holidayshop.hu hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. A Vásárló – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Vásárló viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
A vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt termék esetén ez a határidő legfeljebb egy év.
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Vásárló igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Holidayshop Bt. vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Vásárló köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

7.3. Termékszavatosság

Ingó dolog (termék) hibája esetén a Vásárló – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Termékszavatossági igényként kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Termékszavatossági igényét a Vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vásárlónak kell bizonyítania. A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. A Vásárló a termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Szavatossági igényedet, kérjük, írásban jelezd részünkre e-mailen vagy postai levélben. A szavatosságot csak az eredeti számla bemutatása esetén tudjuk érvényesíteni.

Szavatossági felelősségünk megszűnik a termék nem rendeltetésszerű használata (pl. túlterhelés, hanyag tárolás), átalakítása, erőszakos nyitása, gondatlan kezelése esetén. Nem garanciális meghibásodásnak minősül továbbá, ha a terméket külső hő-, vegyi , vagy túlzott fizikai hatás érte. 

A szavatosság nem terjed ki a természetes elhasználódásra, valamint a vásárlás után keletkezett sérülésekre (pl. reptéri töréskár). 

Ha a repülőtéren rongálódott meg a bőrönd, akkor még a tranzitból való kilépés előtt fel kell keresni a „Baggage Reclaim” vagy „Baggage Lost and Found” pultot, és jegyzőkönyvet kell felvetetni a keletkezett kárról (Property Irregularity Report). Ennek birtokában lehet majd hazaérkezés után kártérítést kérni a légitársaságtól, vagy hazai bázissal nem rendelkező (pl. charter légitársaságok) esetén a charterjáratot üzemeltető utazási irodától. Fontos, hogy ehhez meg kell őrizni a beszállókártyát és a poggyász feladásakor a beszállókártyára vagy útlevélre ragasztott csomagcímkét is! Érdemes megőrizni a bőröndöd vásárlásakor kapott számlát is, hogy igazolni lehessen annak tényleges árát.

8. Tulajdonjogi kikötések

A megrendelt és kiszállított termék(ek) a vételár teljes kifizetéséig a Holidayshop Bt. tulajdonában marad(nak). Hibás utánvétkezelés esetén a vásárló köteles az átvett csomag ellenértékét utólag is kifizetni, vagy a csomagot visszaküldeni.

9. Panaszkezelés 

A fogyasztó a termékekkel vagy a nyújtott szolgáltatásokkal kapcsolatos panaszát az alábbi elérhetőségeken nyújthatja be: 

Holidayshop Bt.
Postán: 1182 Budapest, Háromszéki u. 22. 
E-mailben: info@holidayshop.hu
Telefonon: 06 70 624 2914

A szóbeli panaszt a lehetőségekhez mérten és ha a panasz jellege megengedi, azonnal megvizsgáljuk, és szükség szerint orvosoljuk. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, akkor a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontunkról haladéktalanul jegyzőkönyvet veszünk fel, melynek másolati példányát
•    személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a fogyasztónak átadjuk,
•    telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldjük, egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozóan járunk el.
A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt egyedi azonosítószámmal látjuk el, melyet az ügyféllel is közlünk.

Az írásban benyújtott panaszokat a Holidayshop Bt. kivizsgálja és 30 napon belül érdemben megválaszolja.
A szerződő felek kötelezettséget vállalnak arra, hogy igényeiket, vitás kérdéseiket békés úton, megegyezéssel rendezik. A felek jogviszonyára a magyar jog irányadó, jogvita esetén a magyar állam bíróságai az illetékesek.

Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el, ezek listája itt található: http://jarasinfo.gov.hu/ 

A Fogyasztó és a Holidayshop Bt. közötti vitás ügyek bíróságon kívüli rendezéséhez a Fogyasztó a lakó- vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testülethez is fordulhat (Budapesti Békéltető Testület: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.) (Lásd: Fgytv.).