A webáruház használatával jóváhagyod a a cookie-k használatát a cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Bezár
Termékek Menü
0
Itt jársz: > >

GYIK

Szükséges regisztrálnom a vásárláshoz?

Nem, regisztráció nélkül is tudsz vásárolni, azonban például a törzsvásárlói kedvezményeinket csak regisztrált vásárlóink vehetik igénybe.

Milyen szállítási módok vannak és mennyibe kerül a kiszállítás?

A kiszállítási módokról és díjakról ide kattintva tájékozódhatsz.

Van lehetőség ingyenes átvételre vagy szállításra?

Kérheted rendelésed személyes átvételre, mely ingyenes. Átvételi pontunk Budapesten, a Nyugati pályaudvarhoz / Westendhez közel, azonban itt csak az előre megrendelt terméket veheted át, értesítésünket követően. 19.999 Ft felett azonban ingyen szállítunk házhoz és csomagpontra is. Bővebben itt olvashatsz.

Van üzletetek ahol meg tudom nézni a termékeket?

Nincsen üzletünk vagy mintaboltunk, kizárólag webáruházként üzemelünk, így árukészletet sem tartunk, a termékek között válogatni, nézelődni - mint egy boltban -, nem lehet. Személyes átvétel azonban van lehetőség Budapesten, előzetes értesítésünket követően (itt termékeket nem tartunk, csak az összekészített rendeléseket lehet átvenni). Megnyugtatunk: a termékek általában szebbek élőben, mint a képeken, 1000-ből kb. 1 esetben fordul elő, hogy átvételkor valakinek nem tetszik a termék, vagy nem olyan, amilyet elképzelt. Ebben az esetben 30 napon belül elállhatsz a vásárlástól, részletek itt: www.holidayshop.hu/garancia.

Mennyi idő alatt kapom meg a csomagomat?

Ha hétköznap 11.00 óráig adod le megrendelésed, akkor házhozszállítás esetén 1-4 munkanapon belül megkapod, attól függően, van-e készleten a termékből, és ha nincs, mennyi idő alatt tudjuk beszerezni. Ha az előreutalásos fizetést választod, a csomagot az összeg bankszámlánkra történő beérkezése után indítjuk csak el. Ha sürgősen szükséged van egy termékre, inkább telefonálj, és beszéljük meg, megoldható-e, mielőtt megrendeled.

Most akkor van raktáron vagy nincs raktáron?

Termékeinket egy külső, központi telephelyről szállítjuk, így előfordulhat, hogy Rendelhető vagy Elérhető státuszú termékeinkből átmeneti készlethiány lép fel, mely nem frissül azonnal webáruházunkban. Ebben az esetben megrendelésedet követően a lehető leghamarabb értesítünk, és helyettesítő terméket ajánlunk fel, valamint tájékoztatunk arról is, mikor lesz újra elérhető a termék.

A megrendelés rögzítéséről rendszerünk azonnal küld egy visszaigazoló e-mailt, melyben jelezzük, hogy a rendelésed megjelent a rendszerünkben. Ez a visszaigazolás nem jelenti azt, hogy a megrendelt termékeket azonnal szállítani tudjuk. A lehető legrövidebb időn, de legkésőbb 24 órán belül küldünk egy értesítést, hogy a megrendelésed feldolgozása megkezdődött, és a termék átvehető/szállítható. A megrendelés ez utóbbi levelünket követően lép érvénybe. Amennyiben a termék, melyet megrendeltél, nincs raktáron, azonnal értesítünk, mikor várható az érkezése, esetleg helyettesítő terméket ajánlunk fel.

Van most valami akció?

Akciós termékeinket itt találod meg összegyűjtve. Egyébként pedig a főoldalon mindig közzétesszük az aktuális akciókat, de az a biztos, ha feliratkozol hírlevelünkre!

Mit tehetek, ha nem tetszik amit vásároltam, vagy nem ezt képzeltem el, és meggondoltam magam?

Ilyen esetekre 30 napos pénzvisszafizetési garanciát biztosítunk, melyről bővebben itt tájékozódhatsz.

Honnan szerezhetek kupont?

Hírlevélben szoktunk küldeni titkos kuponkódokat, így érdemes feliratkozni, illetve figyelni Facebook oldalunkat, ahol akcióinkat rendszeresen közzé tesszük.

A webshopban található bőröndök mérete kerekekkel vagy kerekek nélkül értendők?

A bőröndök méretei mindig kerekekkel együtt értendők.

Biztos, hogy felengedik majd a gépre a nálatok vásárolt bőröndöt, táskát?

A táskáink mindig megfelelnek a termékleírásban található méreteknek, de ha biztosra akarsz menni, válassz FAPADOS GARANCIA logóval ellátott terméket, melyeknél garantáljuk, hogy megfelel a légitársaságnak. Bővebben erről itt olvashatsz, és választhatsz is bőröndöt.

Van garancia ezekre a bőröndökre, táskákra, esernyőkre?

Termékeinkre szavatosságot vállalunk, részletek Vásárlási Feltételeinkben. Ezen kívül bizonyos termékekre a gyártók 2-10 év garanciát is vállalnak (Doppler, Roncato, Gabol), ezeket az infókat az egyes termékek leírásánál találod meg.