A webáruház használatával jóváhagyod a a cookie-k használatát a cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Bezár
Termékek Menü
0
Itt jársz: > >

Garancia

Termékeinkre 30 napos pénzvisszafizetési garanciát vállalunk!

Ez azt jelenti, hogy ha meggondoltad magad, és mégsem szeretnéd használni a terméket, vagy más, mint amit elképzeltél, 30 napon belül visszaküldheted vagy visszahozhatod, és mi visszafizetjük a termék árát.

A termék visszaküldésének költségei azonban Téged terhelnek, és csak nem használt állapotú, sérülésmentes, bontatlan csomagolású terméket veszünk vissza, eredeti számlával együtt. Utánvétellel küldött csomagokat nem tudunk átvenni. Kérlek, mielőtt visszaküldöd vagy visszahozod a terméket, értesíts bennünket telefonon (70/624-2914) vagy e-mailben (info@holidayshop.hu), és elküldjük Neked a pontos címet, ahová a csomagot várjuk. Az átvételi pontunkon csak az ott átvett termékeket vesszük vissza, egyes esetekben 1 db kabinbőröndnél nem nagyobb és nem több terméket előzetes egyeztetés alapján szintén átveszünk.

A pénzvisszafizetési garancia nem érvényesíthető vásárlási utalványokra. Akciós csomagok vagy csomagon kívül nem kapható termék esetén csak a teljes csomagra tudjuk érvényesíteni a 30 napos pénzvisszafizetési garanciát.

Ezen felül természetesen biztosítjuk a vásárlóink számára az elálláshoz való jogot a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletnek megfelelően, melyről bővebben ide kattintva tájékozódhatsz.

Szavatosság

1. Kellékszavatosság

A Vásárló a Holidayshop Bt. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. A Vásárló – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Vásárló viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

A vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt termék esetén ez a határidő legfeljebb egy év.

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Vásárló igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Sunrise Travel Kft. vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Vásárló köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Szavatossági igényedet, kérjük, írásban jelezd részünkre e-mailen vagy postai levélben. A szavatosságot csak az eredeti számla bemutatása esetén tudjuk érvényesíteni.

Szavatossági felelősségünk megszűnik a termék nem rendeltetésszerű használata (pl. túlterhelés, hanyag tárolás), átalakítása, erőszakos nyitása, gondatlan kezelése esetén. Nem garanciális meghibásodásnak minősül továbbá, ha a terméket külső hő-, vegyi , vagy túlzott fizikai hatás érte. 

A szavatosság nem terjed ki a természetes elhasználódásra, valamint a vásárlás után keletkezett sérülésekre (pl. reptéri töréskár). 

Ha a repülőtéren rongálódott meg a bőröndöd, akkor még a tranzitból való kilépés előtt keresd fel a „Baggage Reclaim” vagy „Baggage Lost and Found” pultot, és vetess fel jegyzőkönyvet a keletkezett kárról (Property Irregularity Report). Ennek birtokában tudsz majd hazaérkezés után kártérítést kérni a légitársaságtól, vagy hazai bázissal nem rendelkező (pl. charter légitársaságok) esetén a charterjáratot üzemeltető utazási irodától. Fontos, hogy ehhez őrizd meg beszállókártyádat és a poggyász feladásakor a beszállókártyára vagy útlevélre ragasztott csomagcímkét is! Ahhoz, hogy biztos lehess abban, hogy a tényleges értékét térítik meg a károdnak, őrizd meg a bőröndöd vásárlásakor kapott számlát is, hogy igazolni tudd a tényleges árát.